Welkom bij Scouting Zoeterwoude

Welkom bij Scouting Zoeterwoude, een leuke, actieve en vooral gezellige Scoutingvereniging voor de jeugd van Zoeterwoude (en omstreken). Als vereniging vinden wij het belangrijk dat iedereen kan meedoen en daar plezier bij beleeft, en dat zie je terug in ons ledenaantal! Waar het in 1945 begon met een kleine groep verkenners onder begeleiding van de pater, zijn we inmiddels uitgegroeid tot een vereniging van 9 speltakken, bestaande uit ruim 150 jeugdleden en 35 stafleden. Elk van de speltakken biedt wekelijks een uitdagend programma dat gericht is op de specifieke leeftijdsgroep, met als absolute hoogtepunt het gezamenlijke zomerkamp in de eerste week van de basisschoolvakantie. Buiten de opkomsten is Scouting Zoeterwoude ook actief bij verschillende evenementen  in en voor het dorp zoals Koningsdag, Palmpasen, de 4mei herdenking, het Dorpsfeest en natuurlijk de jaarlijkse Tuinaarde Actie. Er is het hele jaar wat te beleven voor iedereen dus laat je uitdagen door Scouting Zoeterwoude!